Alinamoms bende de var aynısı,birsürü test yapıldı emg falan çekildi,sinir sıkışması varmış,kardeş tünel sendromu dedi doktor canım.hamileliğe bağlı doku aralarında sıvı birikmesi sonucu sinirlerin geçtiği kanallara başlı artarmış,bası gebelerde bu yaşanabilirmiş .aylardır çekiyorum,şu an İçin herhangi bir tedavisi yok,kas gevşetici krem verdi,atel verdi,gece yatarken krem sürüp ateli takıyorum.ama son haftalara doğru hiçbirşey kar etmiyor valla