Arkadaşlar dün sezerryanla doğum yaptım çok sıkıntılı bi süreçteyim 1 günlük lohusayım.
Meme uçlarım yok göğsüm sertleşti ağrım var bebeğim beslenemiyo. Süt pompası tavsiye edermisiniz elektrikli çok acil. Araştırmaya zamanım yok lütfen bebeğim için yardımcı olun çok çaresizim