tatlican28 dikkat dağınıklığı olabilir onun için de damla veriyorlar. Benim teyzemin Kızı çocuğunu götürdü çok hareketli birşeylere odaklanma süresi kısa , uzasın diye damlar verdi bir de dil terapisine gitti, şimdi eğitimi bitti konuşmaya başladı, hemen arkasına kreşe başladı. Sorun kalmadı çok şükür