Ayse_2040 14+5 haftalığım. Bende 8. Haftadan beri gaz var hergün aksam çekiyorum. İki özel hastaneye gittim ikisi de normal dedi ilaç vermedi. Gebelik hormonundan kaynaklıymış. İnternetten bak gaz yapan şeyler yeme birde hergün yürüyüş yap. Zencefil bal limon kaynatıp içiyorum o da çok az işe yarıyor hem bulantıyı alıyor.