nil_-32 Kızlar son haftalardayız artık her hafta kontrol dedi doktorum 35 te nstye girdim 2450 kiloyduk herşey normal 36 olduk dün gittim doktor hiç bir şekilde kilo almamış bebek dedi hatta ben bir kilo almışım okadar da dikkat ederim muz kaşar peyniri falan ama almamış 🥺 35 hafta gözüküyor hala gelişmemiş kilosunda değilim ama suyun iyi hareketleri iyi gelişmemiş sadece dedi doktorda şaşırdı var mı boyle başına gelen ve boyle olup kaçıncı haftada doğum yaptınız
Nslhnkr nil_-32 canım benm kızımda 32. Haftada 500 gr 34. Haftasında suan 100 gr almıs. Haftaya ctesi kadar 200 gr alması sartı kostu doktorum. Herşeyi normal kilo hariç. Hergün etli yemek, hafta da 2 balık ve kuzu cigeri dedi. Suan 34+5 teyim seni anlayabiliyorum
senemmm123 nil_-32 benimde aynı 36+2 de gittik 34 tek’i kilosuyla aynı çıktı 2600 hiç büyümemiş dedi. böyle giderse erken alacak suyumda azalmış diye
sdaimglu nil_-32 1 hafta önce aynı durumu yaşadım hastaneye yatış yaptık 5 gün yattım serumlar takıldı edildi 37-38 haftalıktım zaten sezeryan olacaktım bebek hala kilo alamayınca acil doğuma alındım 3 kilo denilen bebek 2500 doğdu ve küveze alındı hala kuvezde bebeğim 1 hafta oldu gerçekten anlamıyorum her sey şu zamana kadar guzel giderken son an böyle bi şey olmasına ama son haftalardaydım neyseki sağ salim yavruma kavuşmayı bekliyorum🥺
Ozge1708 nil_-32 Bende aynı durumu dün yaşadım canm. 32 haftalık Gittiğim de bebeğim 1800 gramdı dün 34 haftaliktim kontrolüm vardı gittik ben 2 yi geçmiştir diye beklerken. Bebeğim 1900 gram çıktı doktorum çok az kilo almış dedi. Ama herhangi bi sorun çıkmadı. Suyum iyiydi hiç bi sıkıntı göremedi 1 hafta düzgün beslen dedi. 1 hafta sonra tekrar gidecegim kontrole inşallah daha iyi alır.
Nssyclk Ben de 39′da doğum yaptım. 36.haftaya kadar iyi gidiyordu gelişimi, 36.hafta durdu. Son 3 haftada 100-200 gr arası kilo aldı ve öyle doğdu. Sağlıklı ise kiloyu çok dert etmeyin bence. Doğduktan sonra gelişimleri düzene giriyor.
nil_-32 Nssyclk kiloya takılmıyorum zayıf olsun sağlıklı olsun 🙏 sadece gelişimi durduğu için korktum birde sıkı takip dedi salı geliceksin cuma geliceksin diyerek insan korkuyor
nil_-32 sdaimglu sağsalim kavuşmanız dileğiyle inşallah 🙏🙏 bende anlamıyorum birden durması gelişimin çok garip dünyaları yiyorum oysaki ama ben kilo alıyorum bebek yerine
ysfali06 nil_-32 benim 28 haftadan 37+5deki muayeneye kadar gelişimi hep 1 hafta 10 gün kadar geriydi. Hatta bu yüzden nst falanda erken başladım 28den beri her hafta muayeneye gittim. 37+5de ilk kez haftasıyla uyumlu çıktı gelişimi. Aynı gün çatı muayenem oldu. 38+2de doğdu bebeğim
rukiss34 nil_-32 35 haftada 2600 Gr dı 36 haftada 2670 dedi doktorum herşeyi iyiydi plesentası suyu falan ama kilo almamış olunca üzüldüm bende 37 haftada 3200 olmuş çok şaşırdım birden almış doktorum ultrason cihazıyla da ilgili oluyor artılar eksiler var tabi dedi yine herşey iyi çok şükür üzülmeyin haftaya şaşırabilirsiniz benim gibi