Benim ikili taramam ense kalinligim burun kemigim vs hepsi normaldi. Dortlu taramam riskli geldi. Doktorum amniyosentez dedi ben dusuk riskim var diye yaptirmadim. Hala aklima geldikce uzuluyorum ama Allaha guveniyorum. Duadan baska elimden birsey gelmiyor. Dinen de bizim bebegi aldirma gibi hakkimiz yok sadece belli durumlarda aldirilabiliyor. Su an detayli ultrasonda sonuclarim yine temiz cikti. Doktoruma gunlerce agladigimi soyledim keske dortluyu yaptirmasaydin kafani karistirdi dedi. Dua edelim birbirimize bebeklerimiz saglikli olsunlar insallah.