Merhaba arkadaslar,İkili tarama testi düsük cıkıp amniyo sıvı testi yaptıran varmı aranıZda.Ne gibi sıkıntılar yaşadınız riskleri nelerdir.Sonuclarınız %100 dogru cıktımı bu testle bilenler cavaplarsa cok sevinirim.Drum bana bu testi önerdi 16 da ama yaptırmaya korkuyorum bebegime bisey olursa diye.