Üç gündür kendimde bi gözlem yaptım. 2 gün çok rahat uyudum burnum tıkanmadı, içi kanlı kanlı değildi(normalde kanlı kanlı kupkuru olur temizlerken resmen kanar burnum yumruk yemişim gibi acır) o sıralar odanın nemi yüzde 30 un üzerinde 40 lara yakındı. 3.gün nem oranı düştü şuan 30ların altındayız ve ben burun tıkanıklığından uyandım. Bu buhar makinelerini almamak için çok direndim çünkü faydası kadar zararını yaşayanlarda var ama böyle de bir sonuç olunca almak istiyorum nefes alamaz oldum çünkü. Özellikle kullananlara soruyorum memnun kaldığınız marka önerileri neler, ne gibi sorunlar olabilir. Sanırım en önemli nokta bu makinelerin temizliği iyi yapılmazsa mantar vs üretiyormuş. O yüzden temizlemesi de kolay olsun istiyorum 🙏🏿