M263 Kızlar kaçıncı haftadasiniz benimki 11+6 olduk cinsiyet bellimi bebeğiniz ultarasonda kalp kaç? Haydi sohbete
mervis263 M263 11+3 üm bende. 164 duyduk kalbini en son 3 gun once. Cinsiyet tahmininde bulunmadı boyu 4.5 cm olunca soyleyecekmis🤷🏻♀️ (3.70cm di) kız gibi diyolar ama.. 2-3 hafta sonra tekrar gitcem. Ikili test icin. Bakalım insallah😊
svncgzde M263 13+1 olduk doktorumuz kıza benzetti ama daha net bir şey yok😊 bakalım hayırlısı neyse o olsun inşallah ❤️
M263 WMF olan kısım kalp atımı oluyor 140 altında olunca erkek üstünde olunca kız diyorlar kız diyorlar mis yeni duydum bende
M263 AydanSahinSaban kalp atımını çekmemiş canım o zaman bende var bu şekilde ama kalp atımı olanda var bende bu sekil duyunca sormak istedim ama tabiki herşeyin hayırlısı sağlıklı sıhhatli hepimiz kucagikiza alalım inşallah benim 4 cu çocuğun bu kuzum seseryan olucak Allah nasip ederse sizin kaçıncı cocuk
AydanSahinSaban M263 benim daha once düşüğüm oldu bu da düşük riskli ilk cocugum olacak inşallah 🙏 o kadar endiseliyim ki cinsiyetini hic dusunmedim. Ama hep kızım olsun istemisimdir. Herkes oglun olacak diyor 😅
M263 AydanSahinSaban hakkınızda hayırlısı olsun canım benimde 2 kız 1 oğlan 1 de susugum oldu 1 sene önce bunda düşük riskim var yarın tam 12 haftamız olucak 4 kere muayene çağırdı doktorun carsamba tekrar gidicem işte progestan vitamin hap damla 4 çeşit ilaç kullanıyorum rahim ağzında kanama vardı bu kontrol çok şükür baya azalmış dedi çarşamba tekrar bakilicak
Neslihan_35 M263 benimde aynı kanama alanı var dedi 13 haftalıgız 14 olucaz bakalım perşembe bende gtcem siz gbi vitamin progestan ve iğne verdi. Bebek iyi çok şükür 2 düşüğüm var benimde bu ilk cocugum olucak. Bişey olcak korkusu cok zor
M263 Hepimizin hakkında hayırlısı kızlar hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım evlatlarımızı rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın