Ayrı oda yapmadık ama düşünüyorduk bizde daha mı sağlıklı diye sonra güvendiğim bi kaç doktordan seminer izledim,çocuğun kendini yalnız hissetmemesi hatta her ağladığında kucaklanması bile çok önemliymiş vazgeçtim sonra 🤰🏻Altı aydan sonra yavaş yavaş belki 🤔 bende çalışan bi anne olduğum zorluk çeker miyim bilmiyorum ama