edalianne 13 günlük oğlum, bezliyken genelde çişini yapmış oluyor ama kakasını çok az yapıyor, bezi açınca hem çişini hem kakasını yapıyor. ben neyi yanlış yapıyorum acaba da çocuk beze yapmıyor. bezi gayet bol bodysi sıkı değil
ysfali06 edalianne bzde de tam tersi işemiyor kakasını yapıyor ddm pipisinin ucu mu kapalı yoksa 😅 bezi açınca üstüme işedi o zaman rahatladım pipisi normal diye 😅
gizem3435 edalianne durum herkeste aynı anlaşılan. Ben oğlumda da yaşamıştım bunu ne zaman alt değiştirmek istesek bezini açar açmaz muhakkak hemen işemeye başlıyordu. Demekki genelde oluyor böyle. Kendinize sıkıntı yapmayın.
mmek_2014 Yanlış yapmıyorsunuz bütün bebekler öyle yapar gebelde 😊 iki oglum var ikiside altını açtıgım zaman yapardı. Alıştım ben artık 😁