Guzel annler ilk gebeliğim olduğum için soruyorum 39+3 haftamdayım kontrolde doktorum bebeğin baş gelişi duruyor demişti zaten bugün elimi vajinanin az üstüne tutunca dolgunluk his ettim normalde birazdaha karnım yukarıdaydı bugunde ine batar gbi kısakısa ağrılar girip çıktı vajina tarafına karnım aşağımi düşmüş oluyor bu durumda