1 gündür sancı çekiyorum artık dayanilmicak boyuta geldim gözümden yaş geldi, dayanamadık hastaneye gittik nst de ne sanci var 30larda en fazla çıktı açıklık da yok, eve gönderdiler. Ama ben çok kötüyüm 30larda böyle ağrıysa doğum nasıl bi ağrıdır düşünemiyorum. Allahm yardım et sabredemiyorum.uyuyamiyorum ağrıdan gitsem geri gönderiyorlar. Önerisi olan varmi