Merhaba arkadaşlar. Bende bel fıtığı var ve şuan 19 haftalık gebeyim. Acılar içinde bir gebelik yaşıyorum. Bel ağrım bacaklarıma vurdu artık yürüyemiyorum 😢 ilaç kullanmam yasak ama acılara dayanamıyorum önerdiğiniz birşey var mı? Fıtığı olup hamile kalan arkadaşlar var mı? Nasıl atlattınız bu süreci yardım lütfennnnn😞