Elibols98 bende 2. Bebegimi geçen sene 35+0 doğum yaptım 2.510 gr küveze girmedi sizin büyük ihtimal kilodan dolayı girmiştir zaten 2 kilo olmasına 50 gr var 1 kaç güne toparlar çıkar canım haftası çok erken değil üzülme bu arada güle güle büyüt bebegini çok geçmiş olsun çıkıncada sürekli emzir bebeğini saat başı hemen toparlar inş.