Altayyk Kizlar aile hekimine gittim kaç haftalık dedim net bir şey demedi degerimde yüksek çıktı bence haftaya doktora gideceğim sizce ikiz gebelik olabilirmi? İkiz gebeliklerde yüksek oluyor diyorlar 🙄🙄🙄
Birtane2307 Altayyk yok canim betayla onun alakasi yok senin son adet tarihine gore hesaplama yaparak hamilelik haftani Ogrenirsin ama bazi bebekler gec dollenme olsugu icin adetten geriden gelebiliyor benim adet gunumle hamilelik haftam arasinda 1 hafta var en iyisi doktora git net ogren 🙏🏼
esra556141 Altayyk ikizi düşündürecek kadar yüksek değer yok ki kaç gün gecikmeyle çıktı bu değer benim 1 haftada 2955 çıkmıştı mesela haftaniz da betaya göre değil son adet tarihinin ilk gününe göre hesaplaniyo
Muzice1 Altayyk benim 5 haftalık Olduğunda 1200 küsürdü tek olarak düşünmüştük 2 çıktı… yanıltıcı olabilir yüksek ya da düşük olması💐
Nssyclk Hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşallah 🤗 benim beta değerim 4 bin küsür çıkmıştı bana da hemşire ikiz olabilir demişti. Ama doktora gittiğimde doktor beta değerinin bir şey ifade etmediğini söyledi. Keseyi gördük tek gebelikti 😊
Tugcekkkkk Altayyk 5.haftadamda değerim 915ti. Değerim düşük ama ikiz gebeyim. Kuzenim benle hamile kaldı ve onun betası tek gebelik olmasına rağmen. Hep benden çok yüksek. Maalesef alakası yok beta ile.