Bilgenurrr 36+3 günlük olduk sezaryen olacak gün geçtikçe korku başladı uyuyamıyorum sizde de oluyor mu ? 🙈
Cerenimo45 Bilgenurrr ben ilk sezeryan oldum suan 2.ciye hamileyim canım ve şunu ögrendim kendini doguma hazırla mutlaka korkma stres yapma stres en baş düşmanı eğer kendini güzel hazırlayıp stres yapmazsan cok kolay geçer merak etme korkma 🥰
oykuduru21 Bilgenurrr 35+3 olduk stres sıkıntı yapmıyorum ya hayırlısı artık ne yapalım bilmeden düşünmeden gitmek daha iyi bence 😅🙏🏼 25 gün kaldı bize de 39. Haftada olucaz
Bilgenurrr Cerenimo45 geceleri başlıyor korku gündüzleri yaparım ne Varki bi an önce doğsa diyorum akşam olunca korku başlıyor aklım karmakarışık hormonlarımın değiştiği gibi düşüncelerim de değişti
Brcklc @Bilgenurrr bende heyecandan yatamiyorum zaman yaklasdikca.insalalh sağlıkla kucağımıza alalım🙏
Cerenimo45 Bilgenurrr dua et bol bol canım korkularını doktorunla paylaş mutlska oda seni rahatlatır eminim. Sadece bebeğine kavuscGın anı düşün bu seni motive etsin o anı hayal et kokusunu içine çekip öptügün anı. Motiven bu olsun😍 stres yapıp onuda üzme orada yazıkkk
Bilgenurrr Cerenimo45 söylediklerinizi her saniye düşünüyorum o anı duyguyu ama panikatak olduğu için bende çok zorlanıyorum yenmeye çalışıyorum bakalım
Cerenimo45 Bilgenurrr bendede var canım doktorunla konus mutlaka genel anestezimi olacaksın spinal mi?
Cerenimo45 Bilgenurrr doktor sakinleştirici versin dovum anında gerekirse canım bende spinal oldum ama panik yaptıgım için yii geçmedi o yüzddn simdş genel olcam
Cerenimo45 Cerenimo45 iyi geçmedi derken yanlsı anlama hiçbişey hissetmedim sıfır acı sadece cok korktum ve zaman geçmedi o yüzden simdi genel olmak istiyorjm
ArenAras Doğum çok güzel bir şey ben iki kez sezeryan oldum uyuyorsunuz uyandığınızda meleğiniz yanınızda çok etkili ağrı kesici verdikleri için ilk gün sakince hareket ediliyor ikinci gün yatmadım bile, bayram sabahı gibi mutlu gidin inşallah