Kbryagci38 Zehraskinn 28 hafta yaşam sınırıdır bebekler için yani 28 haftadan sonra doğanlarınızı Yaşar çok büyük bi problem yoksa tabi
isimsizbiranne Zehraskinn var tabiki o ne demekkk özzz kuzenim 22 haftada doğdu 2 yasında suan 😅😅 korkmayın dua edin allahın dedigi olur arkadasım da 29da dogurdu masallah sapasaglamlar
ilkannelikkk isimsizbiranne hay maşallah 22 de epey azmış beklemese embriyo olarak doğcakmış 😄 rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli zamanlı doğumlar nasip etsin 🤲🏻🌸
isimsizbiranne ilkannelikkk gerçekten de öyle valla 360 gram doğdu 5 ay küvözde kaldı hamdolsun sağ salim büyüdü çıktı 🥰 her zaman ümit vardır