Asel41 Kızlar bilmiyorum bebeğin aşırı haraketli olması ve sürekli sancı gibi baskı olması normal mi 😳🤷🏻♀️
Zeydkus Asel41 günümüz aynı. Bizde şimdiye dek olmadığı kadar hareketliyiz maşallah. Artik en ufak bir kasılmayı dogum belirtisi zannediyorum 😅
GonulVolkan 37+5 im bende. 3 arkadaşimla gebeliğimiz aynı ilerliyordu 3 u de doğum yaptı 38 de. Bizde tık yok. Bende artık dogurmak istiyorum😀 benimki de çok hareketli 🤦😀