Ayseeemirinannesiii Ben de tuvalete gitmekten, yatarken bebeğin en rahat ettiği yön sol diye sürekli sol tarafıma yatmaya çalışmaktan (artık sol tarafım çürüdü yani🤭 sağa falan dönsem artık çocuk alıştı mı nedir karnım kasılıyor.. ) doğum yaklaştıkça kafamda kurduğum senaryolar yüzünden uyuyamıyorum🥲