Byby99 Böyle 15 20 dk da bir belime hafif adet ağrısı gibi Bi ağrı vuruyo, o ağrı belime vururken bebek karnımda taş gibi oluyor nefesimi kesiyo o derece sertleşiyo neden acaba?
Busra02_ Byby99 Byby99 canım haftan doğum icin erken dakikaları aklımda tut hatta not al ben ilk gebeliğimde 10dk bir 5dk bir artık 1dk düştü hastaneye gittim şuanda uzanıyorsan artık kıvranacak dereceye gelince doğum başlıyor bebek büyüyor onun ağrısı vurur yada bugün stres yaptıysan yorulduysan bebek rahatsız olmustur
Byby99 Busra02_ yoo ne stres ne yorulma birşey de olmadı ama tuhaf yani ilk defa taş gibi oldu karnımda bel ağrısı da var ama düzenli geliyor yani inşallah doğum sancısı falan değildir