Iyı geceler bayanlar ben 7 bucuk haftalık hamıleyım ama bebegım ultrosonda gözükmüyor kalp atışıda yok vajınal ultrosonda kese gözüküyor doktorum bır hafta sonra gel tekrar bakalım dedı korkuyorum sızın basınıza geldımı hıc bole bısey acaba yenı dıyemı sadece vajınal ultrosonda gözüküyor