Zeynpksmn Merhabalar. 20 haftalık gebeyim 2 haftadır idrarimi yaparken karnimda aşıri derecede sancılar oluyor bunu yaşayan arkadaslar bana bilgi verebilir mi. Doğudan yaşıyorum ve düzgün bir doktor yok danışayım ☹
Kbryagci38 Zeynpksmn idrar yolu enfeksiyonu gibi gözüküyor hemen doktora gidin daha fazla enfeksiyon yayılmadan
Kubosunyavrusu Zeynpksmn canım çok tutup yaptığın oluyormu bende bazen tuttuğum zamanlarda yaşıyorum bu sancıyı ama herzaman değil eğer sürekliyse bir doktora görünmekte yarar var 🙏🏻
Dilan9280 Zeynpksmn benimde gecen gün aynı şekilde olmustu sizin gibi öyle bir agrı yoktu yani idrar var sanıyorum ama yok kötü bir agrı iki gündür iyiyim ama tabi ara ara agrılarım oluyor yinede bende anlamadım ne agrısı bu diye üşütmüşsündür dediler bana
Zeynpksmn Kbryagci38 😔😔😔 kadın doğuma gidiyorum ama doktorlarin hiç biri doğru düzgün tedavi etmiyor ne yapacağımı şaşırdım. 😔😔😔😔
Zeynpksmn Kubosunyavrusu Hayır çok tutmuyorum sürekli oluyor ama doktor konusunda sorun var gidebileceğim bir doktor yok 😔😔😔😔
Kbryagci38 Zeynpksmn idrar testi yaptırmalısın mutlaka . Bol su iç sarımsak ye doğal antibiyotik yani . Ama mutlaka iyi bi doktora gitmelisin .
Mervenur19 Zeynpksmn bende 20. Haftadayım 2-3 gündür yaşıyorum aynı şeyi ama ben artık çok fazla tutmaya başladım idrarımı sürekli WC sıkıldım
3MelekAnnesi3 Zeynpksmn izin aldıgı bigün gitmenizi tavsiye ederim 1 günlüğüne cnm ismini bilmiyorum ama sanırım 1 tane var zaten doguda olan tüm arkadaslar ım oraya gidiyordu kontrole