Yaseminmtn1 Kızlar merhaba ben Bursa şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum, doğum olana kadar ki beklenen sürede giyilen uzun gecelikten almamız gerekiyormu yoksa hastanede veriyorlar mı?
Dilemege Yaseminmtn1 hastane vermiyor canım ben sabahlık giymiştim sadece birde gecelik üstümü giydim