Asli09 2prensesannesi1 hamilelikte hisler çok önemli bence çünkü ben ilk öğrendiğim andan itibaren hep kız hissettim hep kız olarak düşündüm ve kızım oluyor tabi kız erkek fark etmez sağlıkla gelsin 🙏
2prensesannesi1 Asli09 benim hissim erkek bi kızım var isterim erkek olsun bakalım artık hayırlıısı olsun
aeminegmss Bende erkek olarak hissediyorum istiyorum inşaallah hayırlısıyla erkek olur sağlıklı bi şekilde
balbocegimm aeminegmss rabbim gönlünüze göre versin bende11 haftalığım 2 kızım var birde oglum olmasını cok istiyorum tabi en önemlisi sağlıklı olması
aeminegmss balbocegimm Bende aynı şekilde canım kızım var herkes değişiklik olsun istiyor rabbim ikimize de bu mübarek gün yüzü suyu hurmetine erkek evladı tatmamizida nasip eder inşaallah canım benim 🥰 sen kaç haftalıksn
balbocegimm aeminegmss 11 haftalık cnm bende cok merak ediyorum insaallah rabbim bize sağlıklı hayırlı erkek evlat nasip etsin insan her meyveden tatmak ıstiyor