Sonunda kavuştuk Elhamdulillah oğluşumla. 38+5 günlük sezaryenle dünyaya geldi. Karın çevresi geriliği son zamanlarda üç haftaya çıkınca ve çok az kilo alınca doktorum sezaryenle alalım normal doğumla gelemez suni sancıyıda kalbi kaldırmaz dedi ve mecburi sezaryen olduk. Bugün öğlen yatışım yapıldı. Hastaneye gelincr önce damar yolu açıp kan tahlili aldılar daha sonrada önlüğümü giydirdiler bi yarım saat kırk dakika doktorumu bekledik doktorum gelince beni ameliyathaneye aldılar. Ameliyathaneye giderken çok ağladım, eşimi bırakmak istemedim çok çok korkıyordum kan vermekten bile korkan bi insandım. Ameliyathaneye indik çok güzel harika bi ekip beni karşıladı Allah bin kere razı olsun, işleri güçleri rast gitsin. Anestezit geldi. Belime soğuk bi sıvı döktü ve iğnemi yaptı. İğne asla aslaaaa acımıyor . Damar yolu açılırken ağrıdan öldüm ama spinal iğnesini asla hissetmedim. Hemen ayaklarım sıcacık oldu karıncalandı. Beni yatırdılar. Serumumu taktılar, sondamı taktılar. Sondayıda asla hissetmedim. Sonra doktorum geldi. Başımda yenidoğan hemşiresi ve anestezi doktoru vardı. Bana müzikler açtılar. Yenidoğan hemşiresi elimi bir dakika olsun bırakmadı. Bir şey hissediyor musun dedi. Hayır dedim. Ben henüz başlamadılar hazırlık yapıyolar sandım. Seni kestilee bile şimdi bebeğini göreceksin dedi. İki dakika içinde oğluşumu gördüm. Çok küçük bir bebek bekliyorduk. Küvezi bile hazırdı ama oğlum çok çok sağlıklıydı. Ağladı ameliyathaneyi inletti. Hemen silip yanağıma koydular anında sustu. en son ultrasonda 2650 gramdı. 2900 doğdu güzel oğlım.bebeğimi çocuk doktoru muayene etti. Sonra babasına götürdüler. Benim dikişlerim atılırken anestezi doktorum bana sakinleştirici yaptı panik olmayayım diye. On beş dakika sonra benimde işlemlerim bitti odamıza çıkarıldım. Ameliyathaneye feryat figan gittim ama asla korktuğum gibi olmadıı. Her şey o spinale kadar kızlar sonrası bulutların üstündesiniz. Asla ağrı acı hissetmiyorsunuz. Çekiştirmeler hissediliyor oda on saniye anca sürüyor. Şimdi odamızdayız birazdan gelip beni yürütecekler. Çok ağrım oldu ama anında ağrı kesici yaptılar şuan iyiyim. Bir tanede yürümeden önce ağrı kesici yapçaklar. İnşallah yürüme kısmınıda güzelce atlatırım. Çıktığımdan beri yemek yemedim altıda çıktım. Bol su ve kayısı hoşafı içiyorum. Henüz bel ağrım boyun ağrımda yok. Uyuşmam geçtiğinden beri ayaklarımı hareket ettiriyorum. Sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım. Allah hepinizi evladınıza sağlıkla kavuştursun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️♥️♥️