butterfly_ Kızlar 1 haftadır pozitifim ve zor geçiyorum şimdi de burnum kapalı ağzımdan nefes alıyorum ama onda da Çok zorlanıyorum eklem ağrılarım var nefes yüzünden uyuyamıyorum hastaneye gitsem orda tedavi ederler mi bide hamileyim korkuyorum çok
Hulyaaaa butterfly_ 112 yi arayıp durumunuzu bildirin evden çıakamazsiniz zaten kendi basiniza. 112 yi arayın gerek gorurlerse sizi hastahaneye götürürler. Soğan Koklayin bol.bol burnunuzu açacaktır. Çok geçmiş olsun
Bebegimmveben butterfly_ cokk gecmis olsun bol bol vitaminli besinler tüket bende grip olduğumu düsünüyorum boğazlarım ağırıyor ve burnum tıkalı nefes alamıyorum tuzlu su yapıp gargara ve burun temizliyorum işe yarıyor denemelisin
Bebegimmveben butterfly_ sirke de doğal antibiyotik hamilelerin kullandiği bir yöntem onunlada gargara yapmak gercekten cok işe yarıyor