Selammm kızlar, ben bat’a 6 gün kala silik çizgiyle öğrendim gebeliğimi. Aynı gün betam 26, 2 gün sonrasında ise 77 çıktı. Hem heyecanlıyım hem de çok korkuyorum erkenden öğrendim ya bi şey olursa diye. Hala bat’a 3 günüm var çünkü. Aynı durumda olanlar var mıı