Ftma_a 15 hafta yeni bitti, kusmaları azaldı ve 71 kilo ile başladım 76 olmuşum. Ilk gebeligimde 32 kilo almistim. Çok korkuyorum ve panikledim. Ne yapmaliyim
Buketkucuk Ftma_a sakin olun genetiktir muhtemelen bende dikkat etmeme rağmen hızla kilo aldım almaya da devam edeceğim muhtemelen 20-25 kilo ile gireceğim sanırım doğuma bilemiyorum bakalım
Ozge20ulu Ftma_a canim bende 16 kilo aldım doktorum ekmek şeker yok dedi ,sabahları bı dilim yiyorum ekmek ,köpeğim var şükür onla yürüyüşe çıkıyoruz , program yükledim 5bin atıyorum hergun özellikle yemekten sonra dedi doktor 🤰
Brcklc @Ftma_a az ve sık yemek sağlıklı besinler tüketmek gerekli.yoksa hızlı kilo alımı oluyor.ilk gebeliginiz çok fazla alim.olmus bence bunda dikkatli olun bebeğin maximum kilosu 5 olsun gerisi hep anneye yük diye düşünüyorum.kendiniz yapamıyorsaniz mutlaka beslenme uzmaniyla yola devam etmelisiniz
Ftma_a Brcklc ilk fırsatta gideceğim zaten. Günde 3 öğün yiyorum ekmek bi dilim ama niye böyle oldu. Vitaminlerden mi. Tuzu da abartmış olabilirim. Teşekkür ederim
Ftma_a ikinciannelikseruveni tsh im başta iki tahlil yüksek çıkmıştı 2,46 . 3 tahlil De 0,96 çıktı diye bir daha bakilmadi
Ftma_a pink_dream25 sizinde karnımız çıktı mı peki. Midemi boğazımda hissediyorum. Sanki 6 aylık gibi gorunuyor. Bazen daha mi erken bu gebelik diye düşünüyorum.
BlueMoon pink_dream25 bn de 52 le kaldm su an 15 hafta 3 gün 56 oluşum cok şaşırdım ama iştahım artti ve aşırı dikkat etmiyorum napim canım çekiyor 😂
Brcklc @Ftma_a ya tuz yada meyve şeker biyerde mutlaka ters giden birşeyler varki böyle oldu.vok takmayın kafanıza en önemlisi bebeğin ve sizin sağlığınız yeterki siz iyi olun🙏
Ozge890 Ftma_a maalesef ki bende öyleyim 68 hamile kaldım en son 75tim ama 80 olmuşum cok moralim bozuldu