44Queen cnm geçen hafta tam detaylı kan idrar tahlili istedi doktorumuz herşey normal çıktı çok şükür kızım doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş dedi doktorumuz.. adet olucakmışım gibi kasıklarımda ve belimde ağrım oluyo bide afedersin hergün alt bölgemde ağrı oluyo adım falan atarken çok zorlanıyorum