Shnern Hanımlar 7+5 hamileyim hafif akıntı içinde kan gibi leke gördüm böbreklerin sen kum dokuyorum ondanmi bilmedim böbrek agrimda var acile gittim doktor bebeğe baktı kalp atımı ve kese iyi kanama alanı yok ama her ihtimale karşı proluton iğne yaptırdı sizce kum dökmeden dolayimi olmuştur bu iğneyi olanlar yazabilirmi ? Bugün biraz fazla yürüdüm acaba ondanmi olmuştur
Gunes3434 Shnern canım doktorlar bişey yok diyorsa endişe etme. Sen bol dinlen su iç. Bende oldum o iğneden tedbir amaçlı yapıyolar. Panik yapma sadece dinlen
mervetari4 Shnern Canm kum döküyorsan ondan olmuş olabilir kanaman, prulotan iğne düşük riski veya erken doğum riski icin vurulan bi iğne bence doktor her ihtimale karşı vurdurmus olabilir sen yinede dikkat et bol bol su iç
Cerensnl Shnern çok fazla yürüme ben 2 kez vuruldum o iğneden doktor çok hareket etme dedi ilk haftaların dikkat et ben 7.haftadan beri progestan kullanıyorum dikkatsiz hareket ve uzun süre ayakta durmaktan dolayı allah şifanı versin ama çok dikkat et 😊
Shnern mervetari4 Evet öyle dedi keseye bebeğe baktı kanama alanı baktı baya göremedi bir skinti yok dedi benden önce birisi gelmişti ona direk demiş mesela kese aşağı yerleşmiş düşük olabilir diye bana demedi yani direk birşey olsa derdi diye düşünüyorum inşallah birşey olmaz dua edin bu gecenin yüzü suyu hürmetine
Shnern mervetari4 evet kum dokuyorum böbrek agrimda var bugün o ağrı oldu böbrekte böyle oldu zaten idrarda kan vardı hafif böbrekle idgili demişti doktorum çok ağrıj olursa urolojiye git demişti bobregik sol taraf ağrıyor kanama böyle iltihap içinde kıl gibi bir gördüm
GulcanDongel 6+2yken çok yoğun kanamam oldu ikizlere hamileydim, iğne serum durdurmaya çalıştılar ama dün birini kaybettiğimi öğrendim, pruloton iğne verdi 3 tane 5 gün arayla vurdurucam
Shnern GulcanDongel inşallah sağlıklı bir şekilde birisini alırsınız kucaginiza rabbim hayırlısını versin dua edelim bu gecenin yüzü suyu hürmetine
mervetari4 Shnern Aynen canm bebek te bi sorun olsa derdi zaten bnde ilk gebeliğimde 16 haftalıkken tas düşürmüştüm idrarda da kan çıkmıştı urolojiye gittim ama pekte önerecekleri bir şey yok gebeyken sadece bol su içeceksin , Inşallah bebeginede bir sey olmaz 🌸 Igneyi bende vuruldum 8 hafta boyunca yeni bitti suan 31 +5 deym erken doğum riskimden dolayı vuruldum ben ama sana tavsiyem cok yağlı ve yakan bi iğne eğer doktorun vurulmaya devam ettirirse vurulduktan sonra o bölgeyi ovma sadece 1 2 dk bastır ve her defasında da aynı yerden vurdurma
Shnern Cerensnl Bir oğlum var 3 yaşında haliyle evin içinde kahvaltı yemek hazırlıyorum ama bugün eşimle pazara vs gittik akşam misafir geldi ondada doğuma kadar vurundum haftada bir proluton inşallah sağ salim bununda kucağıma alırım elimden geldikçe dikkat ediyorun
Shnern mervetari4 Oğlumda bende doğuma kadar vurundum sende 35 yada 34 haftadan sonra bırak iğneyi cnm geç açılma oluyor doğumda ben bilmedik 38 hafta hala vurundum doktorumda o ara değişmişti devlete gidiyordum . Şimdi ama işte unutmuşum iğneyi sanki evet yağlı iğne yakıyor baya . Sadece işte korkuyorum yinede ayın 7 de rendavum var bir yine giderim doktora ona göre belki yine verir
mervetari4 Shnern Bıraktım canm zaten doktorm bu hafta son vurdurdu 32 den sonra pek önermiyorum dedi sezeryan olucam ikiz oldukları icin 34 e kadar gitmeye çalışalım diyo doktorm bakalm ne zaman doğarlarsa ağrılarım cok arttı 😏