35rabia Kızlar haftaya muaniyem var 38 oluyorum tam acaba çatı muaniyesi doğumu tetikler mi yoksa kişiden kişiye mi değişir doktordan doktora mı bilemedim ki kafama takıldı…
OzgeAlya 35rabia Çoğu kişide duyduğum kadarıyla doğumu tetikliyor. Haftaniz da çok iyi endiselenmeyiiinn🤗
esraizmirli 35rabia bende 37 oluyorum haftaya doktorum o gün yapacağını söyledi banada erken geliyor sanki yine sizinki iyi 38 🤷♀️
2yavruuannesi 35rabia kaderınde varsa gelir neden korkyorsn. Millet neler yapıyorda cock gelmıyo senınkınin geleceği yoksa bir parmaklamakla gelmez bence 😂akışına bırak 2 3 sanıyelk bsey zaten o.haftanda iyi Allah kurtarsın cnm 🙏
35rabia Rumeysa10 Öyle canım bugün vardi kontrol 2800 dedi kilosuna 37 haftada normal galiba doktor iyi dedi haftaya kadar zaten daha da toparlar inşallah bilemedim ki
35rabia OzgeAlya Insallah tetiklemez diyelim o zamann canim yine de sanki kendi kendilerine gelseler daha iyi bir psikoloji var nedense 🤭
OzgeAlya 35rabia Eh tabi orası öyle ama bebeklerin ne zaman geleceği belli değil ki ne zaman canları sıkılırsa o zaman gelmek istiyorlar.🤭
35rabia esraizmirli bende bugün yapmasını bekliyordum aslında hazırlıklı da gittim nst sancı çıkmadı sanirim ondan yapmak istemedi bir hafta daha verdi gerci farketmez ya 5 6 gün var arada birsey yok
esraizmirli 35rabia ay bilmiyorum ama tırsıyorum artık zaman yaklaştıkça yaa en zor kısımlara geldik 😞
35rabia OzgeAlya OzgeAlya Aynen öyle canım bugün yarin gelirler beklemedeyiz zaten eninde sonunda olacak şey
35rabia esraizmirli Korkma canim çatı muaniyesi cok basit bir işlem ben hamileyken ilk defa olucam o yüzden endişelendim bu 2. Hamileligim ilkinde zaten suyum gelmisti gitmiştim o şekilde bakmislardi yani zaten dogum başlamıştı bu öyle olmadığı için tedirgin oluyorum
esraizmirli 35rabia Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻 Kolay doğum nasip etsin şu mübarek günde sesimizi duysun inşallah