Cerenimo45 Kızımda sadece tatlı yedim ekşiden çok tiksinmiştim,mide bulantım olmuştu 4 aya kadar. Bu hamileliğimde ise ayırt etmiyorum hep tuzlu bişeyler yiyesim geliyor çok şükür mide bulantısı sorunu da yaşamadım. İkiside çok farklı. Haftaya belli olcak bakalım cinsiyetimiz inşallah😊😊