Merhabalar, ikinci kez aşılama oldum ilkinde gelişmedi kürtaj olmak zorunda kaldım, şimdi tekrar gebeyim beta 600 şuan beta normal düzeyde artıyor fakat kahverengi lekelenme oldu dün ve bugün de kahverengi bazen bazense kırmızı kanama geldi benim gibi olup gebeliği devam edeniniz var mı