Tt7116 Kızlar 36 haftalık hamileyim ,boyun bölgemde 7-8 tane minik koyu renkte et beni çıktı tesettürlüyüm acaba ondan mı diye düşündüm ama hormonal diyorlar sonradan geçiyor mu bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Asyakuzusu Tt7116 Canım aynısı bende oldu. Çok minik. Benime aklıma takıldı ama kendimce gebelikten sonta geçer diye düşündüm sormadım. İnşallah geçer ya.
Buketkucuk Tt7116 benimde göğsümün kahverengi kısmında çıktı küçücük bir et beni ama sonuçta çıktı🤷🏻♀️😜
Hypatia HilaalKaya benim de boyun bölgemde çıktı yaa,3 4 tane minicik minicik. önceleri farketmemiştim ama umarım doğumdan sonra geçer,kir gibi duruyo😂😂
Krizantem_ Gebelikte çıkan et benleri kayboluyor diye yazı okumuştum benim de göğsümün yan tarafında cikmis
Selly06 Tt7116 benim boynumda bir tane doğuştan et benim var nohut tanesinin yarısı kadardır normalde. Şimdi fındık gibi oldu şişti. Doktorumla görüştüm gebelikte et beni veya benlerin şişmesi olağan bir durummuş. Dış çeperi düzgünse ve renk değiştirmiyorsa birşey olmaz dedi. Dış çeperinin düzgünlüğünü takip edin. Geçer inşallah 🙏:)