AltinYildizMom yani şöyle bi durum var ben 13+1 de muayeneye gittim 2li tarama muhabbeti için ultrasonla baktı ve kıza benziyor yanılma payımi düşük tutuyorum kız ama kesin diyemem dedi devlette söylemiyorlar demişlerdi bana doktorun insiyatifinde bir durum diyende olmuştu sağolsun bu şekilde bilgi verdi