Nevriyebak Kalbini ferah tut korkma allahın iziniyle birşey olmaz. Doktorlar yanılıyor. 26.haftalık hamileyim ve ikiz hamileyim kızımın kalbinde delik ve oğlumda bağırsak parlaklığı gözüktü. beni perinatolojiye yönlendirdi ben gitmedim. çünkğ anne karnında bir tedavi yok ne olursa olsun eee aldırma gibi bi olanak da yok allahtan gelen yani 1 hafta sonra gittim dedim ben yaptırmak istemiyorum allahtan gelen herşeye razıyım dedim muayene etti dedi zaten gitmiş gayet iyi ☺️ sonra renkli ultrasona girdim gayet sağlıklılar çok şükür allahın iziniyle hiçbirşey olmaz korkma 😍😇