Arkadaşlar bu ay klomen kullandım çoklu yumurta gelişti kendiliğinden bir kısmı catladi bir kısmı çatlamadı. Adetim 3 gün gecikti bugün akşam test yaptım negatif benim durumumda olanlar nasıl bir yol izledi gün sonra adet oldunuz ya da geç döllenme olmuş olabilir mi yardımcı olursanız sevinirim.