citlenbigim2212 Hakikitosunpasa oy oy dün 3+5 olan bebişimin bugün doktor beyden 5+3te olduğunu öğrendim yine de en küçük müyüz 😂
Mom040 Patatesiz yarın dolma biber olacakmışız yorumlara göre. Ben patatesten büyük dolma biber görmedim daha, Benjamin Button mı doğuracağız?