ftmlgz Merhaba hanımlar 24 haftalık gebeyim bugun hemen hemen tüm gün karın acısı hissediyorum bebeğimin hareketleri zaman zaman hissediliyor ama nasıl anlatsam yırtılıyor sanki içim sağ tarafım özellikle neden olur acaba size de oluyor mu içim acıyor resmen
Minnosannesi1 ftmlgz bende de oluyor bende 25 haftalığım canımı gerçekten acıtıyor bende bir bende oluyor diye düşünüyordum
Nslhntkn ftmlgz canım malesef bende de var 26 haftalıgım bende özelliklr göbek deliğim yırtılıyormus gibi oluyor yemek fazla kaçınca özellikle daha cok hissediyorum ama doktorum normal dedi göbek genişlemesine bağlı oluyormuş
ftmlgz Nslhntkn çok teşekkür ederim cevap için canım bugun pek yemeği de fazla kaçırmadım ama eğer normal bir durumsa korkmayayım bende ilk gebeliğim o yüzden bilemiyorum neden olur
Sussam Canım çok zayifsan belki ondan olabilir, bende o haftalarda çok aciyor diyordum sonradan alıştım yavaş yavaş. Sanki bebek tenimi sıyırıyor diyordum 😊 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏
ftmlgz Sussam cevap için teşekkür ederim canım allah razı olsun inşallah hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza🙏 Evet zayıfım 4 kilo kadar aldım şimdiye kadar ilk gebeliğim olunca ve gün boyu süreklilik olunca tedirgin oldum ama normalse korkmam artık
ftmlgz Minnosannesi1 ilk gebelik olunca insan bilemiyor tüm gün canım cidden acıyor nazlı biride değilimdir ama normal diyor arkadaşlar korkmamızı gerektirecek bir şey yok allaha şükür
ftmlgz asli57771 teşekkür ederim cevap için canım ilk gebeliğim tüm gün bu acıyı hissettiğim için biraz tedirgin oldum ama korkmam artık normalse
Derin2828 O haftalarda oluyor canım sonra alışıyorsun vurdukça acı değilde ağrıtıyor ilerleyen zamanlarda
ftmlgz Derin2828 teşekkür ederim cevap için canım ilk gebeliğim alışıcam inşallah ah şu tedirgin yanım olmasa