Busebse yani normalde ne kadar sağlıksızsa gebelikte de o kadar sağlıksız 💥 canın istiyorken ye ilk gebeligimde 30 küsúr kilo aldım ikincide asla yemem bişey dedim bulantidan hasta gibi yatıyorum 1 aydır geçmiyor meret yeterki sağlığım olsun kilo alayım yeter ki yiyebileyim diye dua ediyorum şimdi de 🙄 ilk bebiste abartmıyorum sabah öğlen akşam patates kizartiyordum tek zararı fazla kilolarım oldu🙊