Tosbik-42 Merhabalar kızlar ufak bi enfeksiyondan dolayı acile gittim ve sonuclarm böyle geldi 32.8 doktorum 2 taraflıda konustu bırde siz yardım edinn degerlerim nasıl sizce🥰🥰
Erdalfirat Tosbik-42 ben 34le öğrenmiştim hamile olduğumu iki gün sonra tekrar kan verin tebrik ederim hamilesiniz 😍
Nurunannesiii12 Tosbik-42 hamilesiniz ben 33.21 le ogrenmistim kan deget artiis goxlenecek 3 gune bir falan kan vericeksiniz . Saglikli bi gebelik olur insallah. Folik asit kullanmadıysan hemen onerilen bi marka al basla.
Beyzan Tosbik-42 ben 13 le öğrendim 🙋🏻♀️ doktor haklı olarak bana da çok sevinme sabırla bekle dedi en güzeli bir kaç gün sonra tekrar kan vermek. 1500 lere gelince de keseyi görmeye gitmek. İnşallah sağlıkla ilerler süreç Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🌸
Tosbik-42 Hasrt033 Erdalfirat cok tesekkürler böyle yazmanız bıle cok umut verıcı😍😍😍acaba dıyorumm enfeksıyondan dolayı yanıltıcı olabılırmı 😟yani enfeksiyon hcg degerlerimi yükseltirmi canm☺️
Tosbik-42 Beyzan banada öyle söyledi ne gebesin nede degılsın diyebılırım dedi bende sabırsızlıkla beklıyorum😚😚😚
Ilkayy Tosbik-42 Anneolmak38 ben canım. Benim süt hormonun 48 tsh da 5.80 di doktorlar senin çocuğun olmaz olsa bile geri zekalı olur filan dediler 2 sene çocuğum olmadı ilaçta kullanmadım bu süreçte hamile kaldım 8 haftalık hamileyim hamile kalınca ilaca başladım ilaca başla iniyor değerler hemen hiç korkma 17 çıkıp tsh hamile kalanlar bile var ilacını içince hamile kalınır ben ilaçsız kaldım
Nurunannesiii12 Tosbik-42 çok güzel 😊 Ben 3 ay önceden başladım hamile kaldıktan sonrada 3 ay kullandım.artik demir ve magnezyum a geçtik.saglikla almak nasip olsun inşallah evlatlarımızı kucağımiza😊🙏🥰