Hanimlar 23+4m. Suanda karnimin üstü sertleşti ve boyle elimi degince aciyor. Sanki cimbizla etimi cekiyormusum gibi hissediyorum. Agrim sancim yok. Catlak kremini sürmüştüm karnim kremi ceksin diue gobegim acik yatip biraz bekledim sonra usudugunu hissedip kapattim hemen sonrasinda boyle oldu. Oncesinde byle acimam yoktu ama usudugu icin mi yoksa kasilma falan mi? Ay cok korkuyorum kasilmadan ama kasılma olsa agri olur bende agri yok et acisi var et ezigi gibi aciyo 🙄 anlam veremedim. Sizde durumlar nasil ben noye byle oldum anlamadim haftaya kontrolum var gidince dicem