asli57771 39+2 yim kanamam suyum hiçbir şeyim gelmedi ama sürekli bebiş hareket ediyor ve karnıma sancı giriyor bebek mi yerleşiyor yoksa dogum sancısı olabilir mi
Dilbenur-ok12 Dakika tutup biraz kontrol edin eğer belli Aralık’lar ile oluyorsa sancıdır ama bir kaç kez olup geçiyorsa bebeğin kanala yerleşiyor olabilir