Bu aralar sürekli gaz problemi yaşıyorum sebebsizce . Hamile Olmama ihtimalim daha yüksek aslında ama yinede kendımı ınandırmak heveslenmek ıstemıyorum. Gaz sorunu yasıyorum şişkinlikte var . Nedense bilmiyorum ama ara sıra kabızlıkta oluyor. Ama korunma bs yok ama yok yumurtlama gunu yok bilmem ne takıp etmedık. Eşimle . Düşükte yaptım düşük sonrası hamilelik daha kolay cabuk kalırsın dıyenlerde oldu . İlk belırtılerınız nelerdı