Ozay_1905 ilk gebeligimde iki hafta öndeydi normaldi. Bu gebeligimde üç hafta öndeydi yapısal olarak yani bı sıkıntısı yoktu bugünkü kontrolde bir hafta önde gidiyo sadece bunlar normal olabilecek şeyler. Eğer doktorunuzda herhangi bi hastalık belirtisi yok dediyse çok kafaya takmayın bazı ölçümler yanlış bile olabiliyor