baloglu1 Brgl35 ikinci hamileliğim tekrar Cenk beye gidiyorum doktorum iyi ayrıca ebeler ve hemşireler çok harika insanlar o kadar çok ilgileniyorlar ki resmen sizin nazınızı cekiyor gibiler içten sevecen memnun kalmayan yoktur bence