Kizlar bugün kontrole gittim düşmeyen tansiyonumda dolayı tekrar idrar testi yaptı doktor temiz çıktı tansiyon ilacını dozunu yükseltti bu şekilde kullan tansiyonunu ölç yüksek devam ederse bekleme gel. Bebeği erken alabilirim dedi henüz 29+3 günlüğuz. Çok moralim bozuk çokta korkuyorum bebeğime bişey olur mu diye