Kızlar merhaba öncelikle . Dün doktor muanemiz vardı . Ben en son adetimi 12 şubatta oldum Mart ayında 5 gün gecikince adetim geçikince test yaptım . Normalde hesaplayınca son adet tarihini baz alarak bebeğin kaç hafta olduğu anlaşılıyordu fakat dün doktorumuz 4 hafta 6 günlük dedi bende soramadım neden öyle diye . Keseyi gördük 10 gün sonra tekrar gel hem kalp atışlarını dinleriz hem bebeği görürüz dedi . Şimdi benim aklıma takılan 2 şey var neden 4 hafta 6 günlük hesaplandı neye göre . Birde keseyi gördük 10 gün sonra bebeğide görürmüyüz sizce