Mom850 öncelikle bence ilk kilo vermeye odaklanin, kilo normalde bile cok önemli, hele ki adet düzeni için. Adet düzensizliğinin tembellikle ilgisi yok çünkü, hanı biraz kilo verseniz âdetleriniz de daha bir düzene girebilir. Sonrasında önemli olan adet düzeniniz. O da duzene girerse yumurta tembelliği cok da sıkıntı olacak bir durum değıl. Yumurta tembelligi demek, yumartaniz var, üretiliyor fakat her ay belli bir büyüklüğe gelip catlamasi gerekiyorken o boyuta gelemeden çatlayıp vücuttan âdetle atılıyor. Sizin tek sıkıntınız tembellik değıl, adet duzeni de gebelik icin cok önemli. Bende de tembellik vardı ama âdetlerim fln inci gibiydi, 4. Ayda hamile kaldım. 1 yıla kadar cok sıkmamak lazım, bazen de insan bir şeyleri bildiği için sabırsız oluyor. Sağlıklı bir çiftin bile 1 yıl denemesi gerek. Hiç canınızı sıkmayın 😊